sttoolearn

ساخت وبلاگ

مدیریت مالی در واقع جز رشته علوم انسانی و در زیر شاخه مدیریت قرار دارد. در این رشته نیز مانند بسیاری از رشته های دانشگاهی جهت اتمام تحصیلات تعداد واحدی به نام پایان نامه قرار داده شده است و جز بخش های ضروری برای فارغ التحصیلی محسوب می شود. انجام پایان نامه مدیریت مالی سبب می گردد افراد این رشته به مهارت های انجام تحقیق و روش های گردآوری اطلاعات آشنایی پیدا کنند و از آن جهت آینده شغلی و افزایش رتبه علمی خود استفاده کنند.

 

 

تعریف انجام پایان نامه مدیریت مالی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه مدیریت مالی,پایان نامه مدیریت مالی,پایان نامه رشته مدیریت مالی,انجام پایان نامه مدیریت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 208 تاريخ : چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 2:07

 

 

با توجه به رونق شهرهایی که در تور ترکیه به آن ها سفر می کنید جای تعجب نمی ماند که سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور تا این حد پیشرفته باشد. ترکیه از نظر زیرساخت های حمل و نقلی غنی است و ساده ترین و ارزان قیمت ترین راه برای جابه جایی در تور ترکیه استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی در این کشور می باشد. با بخش دیگری از حمل و نقل عمومی در ترکیه آشنا خواهید شد.


راه آهن ترکیه
راه آهن ترکیه چنان پیشرفتی در طول سال های اخیر داشته است که این کشور را با قطار های سریع السیر به کشورهای اروپایی متصل کرده است. سفر از استانبول به واسطه راه آهن در تور ترکیه و به کشور انگلستان و شهر لندن، تنها سه روز زمان می برد!

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : حمل و نقل در ترکیه,ترکیه,تور ترکیه,راه آهن ترکیه,مترو ترکیه,تاکسی در ترکیه, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 221 تاريخ : چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت: 1:17

 

برق رسانی در شهر و با ولتاژ استاندارد ۲۲۰ ولت همواره ثابت نیست. تجهیزات مختلفی در کسب و کار های مختلف وجود دارند که گاهی بسیار گران قیمت و حساس هستند. به عنوان مثال تجهیزات مخابراتی یا دیتاسنتر های بزرگ زمانی که با اختلالات برق رسانی مواج شوند علاوه بر این که کل دیتا و تنظیمات دستگاه مختل می شود آسیب های زیادی از نظر فیزیکی به دستگاه وارد می شود. بنابراین لزوم استفاده از یو پی اس همواره حس می شود.
در صورتی که می خواهید از یو پی اس استفاده کنید باید نحوه عملکرد یو پی اس را بشناسید. در واقع باید بدانید که یو پی اس به چه فاکتور هایی حساسیت دارد و چه زمان هایی برق رسانی به بخش های مختلف و تاسیسات را ادامه می دهد. در ادامه با برخی از انواع اختلالات و مشکلات برق شهری و لزوم استفاده از یو پی اس آشنا خواهید شد.

 

اختلالات برق شهری و علت استفاده از یو پی اس

 

قطع و وصلی برق

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : اختلالات برق شهری و علت استفاده از یو پی اس,اختلالات برق شهری,علت استفاده از یو پی اس,استفاده از یو پی اس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 6:08

 

 

 

تور فرانسه بخش های جالب و هیجان انگیزی دارد که با تعامل طبیعت جالب تر نیز میشود. آب های اطراف در تور فرانسه سبب ایجاد ساختار و عارضه های طبیعی جالبی شده اند. صخره های گچی و سفید اطراف این کشور نیز نمونه هایی از عارضه های بی نظیر در اروپا می باشند. 
سه قوس طبیعی اترتات شناخته شده ترین منظره طبیعی در نرماندی علیا در تور فرانسه می باشد که بازدید از آن سفر یک روزه دل پذیری را برای شما رقم می زند. تنها کافی است قبل از سفر خود اطلاعاتی پیرامون چشم انداز زیبای سه قوس اترتات در تور فرانسه داشته باشید که در ادامه می خوانید.

 

 

 
تجربه بازدید از چشم انداز زیبای سه قوس اترتات در تور فرانسه 
sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : سه قوس اترتات,اترتات,تور فرانسه,فرانسه,تور,نرماندی علیا, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 354 تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 3:22

 

 

اگر تور کره جنوبی را انتخاب کنید و مدت اقامت نسبتا طولانی در سئول، پایتخت محبوب این کشور داشته باشید احتمالا بعد از چند روز از شب های این شهر خسته می شوید؛ به خصوص اگر اطلاعات کافی پیرامون بخش های محلی نداشته باشید. در این حالت سفر شما با تور به بازدید از نقاط دیدنی تاریخی در سئول محدود میشود. اما سئول یکی از شناخته شده ترین مکان ها در آسیا به خاطر شب های روشنی است که بیشترین هیجان را برای مسافران با تور کره جنوبی دارد! شب زنده داری در سئول یکی از فعالیت های محبوب در تور کره جنوبی است؛ اغلب مردم اوایل صبح به هتل ها و اقامتگاه های خود می روند و گذراندن وقت در خیابان های معروف سئول در آسیا شهرت زیادی دارد. مطالعه راهنمای جامعی که در ادامه می بینید سفر شما را هیجان انگیز تر می کند و متوجه خواهید شد شب های سئول با تور کره جنوبی همیشه روشن است .

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : شب های ایتاون,هانگ دئی,تور کره جنوبی,کره جنوبی,تور,تور کره,سئول, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1395 ساعت: 3:06

شاید تصور کنید که با توجه به رشد کوتاه گیاه کاکتوس ، نیاز آن به مقادیر مختلف و متناوب کود کاکتوس از سایر گیاهان کمتر باشد. اما حقیقت این است که خانواده کاکتوس ظرفیت های زیادی برای رشد و گلدهی دارند که با دقت بالا در نگهداری از آن ها و مصرف مداوم کودهای کاکتوس می توان آن هارا آشکار کرد.
استفاده از کود کاکتوس رنگ گیاه را تغییر می دهد و شادابی آن را با توجه به ترکیبات کود کاکتوس بیشتر می کند. شما می توانید کود کاکتوس را به صورت دستی و موقت برای گیاهان کاکتوس تولید کنید و بعد از این که آثار استفاده از کود کاکتوس را در گیاه خود مشاهده کردید، از کودهای استاندارد کاکتوس استفاده نمایید.

روش تولید کود ارگانیک کاکتوس در منزل

تهیه کود کاکتوس با استفاده از ترکیبات خاص آن در منزل شاید غیرممکن به نظر برسد. اما تجربه ثابت کرده است که برخی از مواد در منزل به عنوان کود ارگانیک می توانند راهکاری مناسبی برای کوددهی به کاکتوس ها باشند. گیاه چای یکی از بهترین نمونه های کود ارگانیک در سطح خانه است که می توان از آن برای رشد بیشتر کاکتوس و ساکولنت به عنوان کود کاکتوس استفاده کرد.

تولید کود ارگانیک کاکتوس در منزل

تولید کود ارگانیک کاکتوس در منزل

مراحل تهیه کود کاکتوس با چای

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : تولید کود ارگانیک کاکتوس در منزل,تولید کود ارگانیک,تولید کود ارگانیک کاکتوس,تولید کود کاکتوس,کود کاکتوس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 209 تاريخ : دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 5:36

قاره آمریکا از سبزترین نقاط کره زمین است که در عین حال بیابان ها و دره های زیبا و منحصر به فردی در آن قرار گرفته است. حدود 400 میلیون از جمعیت زمین در این قاره متمرکز شده اند و بیش از نیمی از جمعیت مسافر این قاره همه ساله با تور آمریکا به این سرزمین سفر می کنند. تور آمریکا متنوع ترین تور گردشگری در جهان محسوب میشود. از سواحل آفتابی فلوریدا و کالیفرنیا تا آسمان خراش های نیویورک همگی از جاذبه های گردشگری هستند که در تور آمریکا شاهد آن ها هستیم. همان طور که گفته شد دره ها بخش بزرگی از مناطق طبیعی این خطه را تشکیل داده اند. سفر به دل دره های طبیعی آریزونا با تور آمریکا کاوشی تکرارناشدنی و البته مثال نزدنی است. در این جست وجو با ما همراه باشید.

سفر در دل دره های طبیعی آریزونا با تور آمریکا

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : دره گراند ایالت آریزونا,دره طبیعی گلن,تور آمریکا,آمریکا,تور,ایالت آریزونا, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 212 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 3:19

شیمی جز رشته های دانشگاهی در شاخه علوم پایه می باشد، که جهت بدست آوردن مدرک دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی دانشجویان این رشته، انجام پایان نامه جز بخش های ضروری انجام آن است. شیمی رشته ای است که با آزمایش های متفاوت و مختلف در ارتباط بوده و مبحث اصلی در انجام پایان نامه شیمی را آنالیزها و آزمایشات مختلف صورت می دهد. انجام پایان نامه در این رشته سبب فراگیری مهارت های تحقیق می شود. دانشجویان رشته شیمی با مشاوره پایان نامه می توانند بهترین موضوع را انتخاب کرده و  پایان نامه را با کیفیت بهتری انجام دهند.

انجام پایان نامه شیمی

 

تعریف انجام پایان نامه شیمی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه شیمی,انجام پایان نامه رشته شیمی,پایان نامه رشته شیمی,پایان نامه شیمی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 296 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 2:57

با بازاریابی شبکه های اجتماعی فست سئو اهرم قدرت را به دست گیرید!

بیش از 89 درصد از جست وجوی روزانه ی گوگل را کاربران موبایل به خود اختصاص داده اند که به صورت میانگین بین 30 تا 45 دقیقه از 24 ساعت را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کنند. اگر از کاربران دائمی شبکه های اجتماعی باشید مطمئنا با تبلیغات زیادی که برای کسب و کار های مختلف در پیج های پرطرفدار انجام می شود رو به رو شده اید.

با توجه به رشد روز افزون کاربران شبکه های اجتماعی مختلف بحث کسب وکار مجازی و ترویج مطالب با استفاده از شبکه های اجتماعی مطرح شده است. مبحثی گسترده تحت عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعییا SSM که 84 درصد از بازار جهانی را با شیوه های موثر تبلیغات و بازاریابی تحت تاثیر خود قرار داده است.
فست سئو با ارائه خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی مسیر درآمدزایی شما را هموار کرده و کسب و کار شما را تبدیل به برندی معتبر از طریق فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی می کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی
 

مفهوم و تاریخچه بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی یا SMM فرمی موثر از بازاریابی و مارکتینگ است که با یکی از محبوب ترین ابزاری های اجتماعی یعنی شبکه های اجتماعی تلفیق شده است. امکاناتی نظیر به اشتراک گذاری مستقیم ویدیو ها، تعامل مستقیم با کاربران و قابلیت درج محتوای چندرسانه ای مختلف که در شبکه های اجتماعی وجود دارد این سرویس ها را به ابزاری فراتر از امکانات پیش فرض خود مبدل کرده است.
در سال های 1970 تا 1980 اولین بار سایت های اجتماعی روی کار آمدند. بعد از این که فضا های اجتماعی در این این دو دهه طرفداران خود را پیدا کردند در سال 2002 اولین شبکه های اجتماعی معروف نظیر فیس بوک پا به عرصه ی رقابت نهادند. با گسترش استفاده از این شبکه و افزایش کاربران درآمدزایی از طریق شبکه های اجتماعی مطرح شد و کسب وکار های بزرگ و کوچک رقابت بزرگی را به عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعی برای داشتن رسانه های اجتماعی موفق آغاز کردند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی

چالش های استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی شبکه های اجتماعی,بازاریابی برای شبکه های اجتماعی,بازاریابی اینترنتی,شبکه های اجتماعی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 2:24

مدیریت دولتی رشته تحصیلی در شاخه مدیریت می باشد. که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در ایران تدریس می شود و دانشجویان فراوانی را به خود اختصاص داده است. هدف این رشته تربیت نیروی متخصص ادارات، سازمان ها، موسسات و شرکت های دولتی و خصوصی می باشد. یکی از واحدهای مهم این رشته پایان نامه می باشد. انجام پایان نامه مدیریت دولتی در واقع بخش انتهایی جهت گرفتن مدرک تحصیلی در این رشته است.

تعریف انجام پایان نامه مدیریت دولتی

پایان نامه مدیریت دولتی جز واحد های درسی و جز بخش های الزامی جهت گذراندن و فارغ التحصیلی دانشجویان این رشته می باشد. یکی از بخش های مهم در پایان نامه مدیریت دولتیتدوین پروپوزال می باشد. انجام پروپوزال باید بتواند اهداف کل پایان نامه را پوشش دهد. از جمله سوالات مورد طرح، هدف ها، فرضیات، علت انتخاب و… جز بخش هایی است که در پروپوزال باید به خوبی پاسخ داده شود تا بتواند مسیر خوبی را برای انجام پایان نامه مدیریت دولتی ایجاد کند.
انجام پایان نامه مدیریت دولتی
 
sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه مدیریت دولتی,پایان نامه مدیریت دولتی,پایان نامه رشته مدیریت دولتی,انجام پایان نامه مدیریت", نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 217 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 8:13

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه مدیریت دولتی,پایان نامه مدیریت دولتی,پایان نامه رشته مدیریت دولتی,انجام پایان نامه مدیریت", نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 193 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 8:12

ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش های اصلی فروش، تبلیغات است و طبق آمار کارشناسان بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی، پیامک تبلیغاتی بهترین و پربازده ترین نوع بازاریابی و تبلیغ است. میزان بازدهی پیامک تبلیغاتی به عواملی از جمله نگارش متن تاثیرگذار، ارسال پیام در زمان مناسب و تکرار به حد آشنایی و دیده شدن پیام و تبلیغات شما تاثیر دارد. اما یکی از روش های موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی این است که در بخش انتهایی متن پیامک تبلیغاتی خود گزینه ای را برای ارتباط بیشتر مخاطب با خودتان قرار دهید تا خواننده پیام، برای کسب اطلاعات بیشتر دوباره به سمت شما رجوع کند. همان طور که در مقالات قبلی اشاره کردیم متن پیامک تبلیغاتی از سه بخش ابتدایی، متن اصلی و بخش انتهایی یا همان آدرس دهی تشکیل شده است. در قسمت آخر می توان روش هایی بکار برد تا مخاطب برای کسب اطلاعات بیشتر این امکان را داشته باشد که به راحتی به شما دسترسی داشته باشد.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : ابزار ارتباطی موثر در بازدهی پیامک تبلیغاتی,بازدهی پیامک تبلیغاتی,پیامک تبلیغاتی,پنل اس ام اس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 192 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 6:31

مراکز خرید و تجاری بانکوک (بخش چهارم)

در تایلند تعدد جنس و تنوع زیادی برای اقلام و کالاهای مختلف دیده میشود. اجناس با هر نوع کیفیتی از تمام جهان  از جمله خود تایلند در مراکز خرید و تجاری بانکوک و سایر شهرها عرضه میشوند و انتخاب بهترین اجناس با قیمت مناسب هنر بازدید کنندگان و توریست ها در تور بانکوک می باشد. سایر فروشگاه های بزرگ و مهم در بانکوک را در ادامه می خوانید:

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : مراکز خرید و تجاری بانکوک,تور,بانکوک,تایلند,تور تایلند,تور بانکوک,خرید در بانکوک, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 200 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 3:29

هتل سیهانگیر

در آدرس Aslanyatağı سوک. پلاک: 17 یا ماهانه تقسیم بی اوغلو، 34،433 استانبول، ترکیه واقع شده است که یکی از هتل های کشور ترکیه می باشد این هتل 3 ستاره درمیان دیگر هتل های 3 ستاره جایگاه بهتری دارد و با بیش از 80% مسافران این هتل راضی بوده اند این هتل در استانبولواقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور استانبول دارد .

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : هتل سیهانگیر, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 179 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 2:52

هتل ویدا داون تاون

در آدرس محمد بن راشد بلوار مرکز شهر دبی، مرکز شهر دبی، دبی، امارات متحده عربی واقع شده است که یکی از هتل های کشور امارات می باشد این هتل 4 ستاره رتبه بهتری به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره می باشد و با توجه به نقدها برای اقامت مناسب می باشد این هتل در دبی واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور دبی دارد .

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : هتل ویدا داون تاون, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 204 تاريخ : شنبه 24 مهر 1395 ساعت: 2:33

جهانگردی و توریست، به دلیل قرارداشتن ایران در مسیر جاده ابریشم، وجود کاروان سراهای متفاوت و …. در کشور ما پیشینه ای طولانی مدت دارد. باید توجه داشت که صنعت توریسم برای اقتصاد کشورها بسیار پرسود است بنابراین این رشته طرفداران زیادی دارد و یکی از رشته های آینده ساز در زمینه ی اقتصاد به حساب می آید. انجام پایان نامه مدیریت جهانگردی سبب می گردد دانشجویان این رشته بر کارهای تحقیقاتی مسلط شده و بتوانند به شکل علمی پروژه های تحقیقاتی در زمینه های مختلف این رشته را به سرانجام برسانند.

انجام پایان نامه مدیریت جهانگردی

 

تعریف انجام پایان نامه مدیریت جهانگردی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه مدیریت جهانگردی,پایان نامه مدیریت جهانگردی,پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی,انجام پایان نامه مدیریت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 10:51

مدیریت صنعتی رشته ای در رشته علوم انسانی و جز گرایش های تحصیلی در شاخه مدیریت می باشد. فارغ التحصیلان این رشته می توانند در بخش های برنامه ریزی تولید، قسمت های کنترل کیفیت کالا، اداره حفاظت فنی، ارزیابی عملکرد، کنترل پروژه، کیفیت استانداردهای کیفی و هم چنین بهره وری، امور مالی و بانکی و… مشغول به کار شوند. انجام پایان نامه مدیریت صنعتیمی تواند سبب شود دانشجویان این رشته به مهارت های مورد نظر جهت شغل دلخواه آینده مشرف گردند.

انجام پایان نامه مدیریت صنعتی

 

تعریف انجام پایان نامه مدیریت صنعتی

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : انجام پایان نامه مدیریت صنعتی,پایان نامه مدیریت صنعتی,پایان نامه رشته مدیریت صنعتی,انجام پایان نامه,انجام پایان نامه مدیریت, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 205 تاريخ : سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 9:32

هتل پرینس پالاس

در آدرس 488/800 بو بائه برج، Damrongrak جاده، Mahanak، Pomprab Sattrupai، 10100 بانکوک، تایلند واقع شده است که یکی از هتل های کشور تایلند می باشد این هتل 4 ستاره در مقایسه با دیگر هتل های 4 ستاره رتبه چشم گیری ندارد و در صورتی که می خواهید در هزینه صرفه جویی کنید به هتل 3 ستاره با رتبه بالاتر بروید این هتل در بانکوک واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور بانکوک دارد .

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : هتل پرینس پالاس, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:34

ویلاهای دی اند جی

در آدرس واقع شده است که یکی از هتل های کشور اندونزی می باشد این هتل 4 ستاره رتبه بهتری به نسبت دیگر هتل های 4 ستاره می باشد و با توجه به نقدها برای اقامت مناسب می باشد این هتل در بالی واقع شده است که شهری بسیار توریستی می باشد و مسافران خود را با توجه به امکاناتش در تور بالی دارد 

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : ویلاهای دی اند جی, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 7:01

 

ماجراجویی سرد در دریاچه بایکال با تور روسیه

 دریاچه بایکال در تور روسیه انتخاب خوبی برای جست وجو گری در این کشور می باشد. زیباترین گیاهان و جانوران را در انواع گونه های سردسیری می توانید در تور روسیهو در اطراف دریاچه بایکال مشاهده کنید. کوه بایکال در شمال غرب دریاچه بایکال و در فلات سیبری قرار گرفته است و اگر از دریاچه بایکال بازدید می کنید پیشنهاد می کنیم حتما صعود به ارتفاعات اطراف را تجربه کنید.
سفر به دریاچه بایکال مسافرتی اکتشافی در تور روسیه می باشد و چشم انداز هایی که در این سفر مشاهده می کنید تنها به دریاچه بایکال در تور محدود نمیشود. برای ماجراحویی سرد در دریاچه بایکال در تور روسیه با ما همراه باشید.

sttoolearn...
ما را در سایت sttoolearn دنبال می کنید

برچسب : دریاچه بایکال,ارتفاعات چرسکی,تور روسیه,تور,روسیه,جاذبه های تور روسیه, نویسنده : sttoolearn sttoolearn بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت: 5:07

لینک دوستان

خبرنامه